Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Hoe bestel & betaal ek?

 

myklaskamer-26E-pos: myklaskamer@gmail.com

Facebook Page: My Klaskamer 

MOET ASSEBLIEF NIE ‘N BESTELLING PLAAS INDIEN U NIE BEOOG OM DIE BESTELLING BINNE 7 DAE TE VEREFFEN NIE.  MOET OOK NIE DIREKTE KONTANT INBETALINGS MAAK NIE, TENSY U DIE BANKFOOI VAN R65 BY U BEDRAG REKEN. INDIEN U MET ‘N TJEK BETAAL – VOEG R50 BY VIR DIE TJEKFOOI.

Gaan na die die webtuiste My Klaskamer > My Profiel bladsy om te registreer.

www.myklaskamer.co.za

Hoe bestel ek?
  1. Registreer op die My Profiel bladsy met e-pos adres – Hulpbronne word na die adres ge-epos.

  2. Gaan plaas die hulpbronne wat jy graag wil bestel in jou “Basket” > Add to Basket.

  3. Kliek op “Check-out”.

  4. Maak seker dat al jou persoonlike inligting korrek is en selekteer “Place Order” asook die T&C blokkie.

  5. Om jou hulpbronne te ontvang moet jy ‘n EFT doen en Bewys van Betaling met u ORDER NOMMER epos aan myklaskamer@gmail.com

  6. Jy sal dan weer ‘n e-pos ontvang met skakels om hulpbronne af te laai (kliek op die blou dokument naam om af te laai).                                    KYK OOK IN JOU SPAM FOLDER!  Jy moet op jou Profiel ingeteken wees om te kan aflaai.

  7. Indien jy ‘n bestelling betaal het en bewys van betaling gestuur het, maar nie binne 24uur ontvang het nie, kontak my dadelik!

  8. Indien jy jou wagwoord vergeet het, kontak my per e-pos.

MAKE YOUR PAYMENT DIRECTLY INTO OUR BANK ACCOUNT. PLEASE USE YOUR ORDER ID AS THE PAYMENT REFERENCE.  YOUR ORDER WON’T BE EMAILED UNTIL THE FUNDS HAVE CLEARED IN OUR ACCOUNT OR WE RECEIVED PROOF OF PAYMENT.

‘n EFT het geen bankkostes aan verbonde nie.

INDIEN U ‘N DIREKTE KONTANT-INBETALING MAAK MOET U ASB ‘N R65 BANKFOOI BY U TOTALE BEDRAG VOEG! (Direkte kontant inbetalings = binne die bank by teller) Gebruik liewer die ATM masjien buite – minimale koste.

INDIEN U ‘N TJEK-INBETALING MAAK MOET U ASB ‘N R50 BANKFOOI BY U TOTALE BEDRAG VOEG!

 

Bankbesonderhede:

  • First National Bank (FNB)

  • My Klaskamer

  • SPAAR Rekening: 62719725329

  • Tak Kode: 200107 [CERES]

  • Verwyssing: Bestellings Nommer

 

MOET ASB NIE ‘N BESTELLING PLAAS INDIEN U NIE BEOOG OM DIE REKENING BINNE 7 DAE TE VEREFFEN NIE.  GEBRUIK DAN LIEWER DIE OPSIE (MY WISHLIST).

AS ‘N BESTELLING LANGER AS 2 WEKE LÊ EN NIE BETAAL WORD NIE KANSELLEER EK DIE BESTELLING! 

 

© Kopiereg

Mag ek hulpbronne wat ek aangekoop het met ander onderwysers deel?

Sodra jy ‘n hulpbron aankoop betaal jy vir ‘n lisensie om die hulpbron te gebruik, maar jy is nie die eienaar van die hulpbron nie. Dit beteken dat jy nie toestemming het om die hulpbron te versprei hetsy elektronies of as ‘n harde kopie nie.

Mag ek hulpbronne wat ek aangekoop het fotokopiëer vir leerders in my klas?

Wanneer jy ‘n hulpbron aankoop het jy ‘n lisensie om die hulpbron te gebruik as ‘n onderrighulpmiddel in jou eie klaskamer.  As ‘n ouer wat die hulpbron aankoop vir eie gebruik mag jy nie die hulpbron versprei of deel met ander nie.

Is dit toelaatbaar om hulpbronne wat ek aangekoop het te redigeer of te wysig?

Geen dokumente wat in PDF beskikbaar gestel word mag geredigeer word nie.  Hulpbronne wat in MS Word formaat beskikbaar gestel word mag geredigeer word.  Hulpbronne mag ook nie vertaal word vir eie gebruik sonder skriftelik toestemming van die eienaar nie.

Hoe kan ek ‘n faktuur vir my bestelling bekom?

Nadat jy ‘n bestelling geplaas het gaan na profiel bladsy.  Daar is ‘n opsie om jou bestelling as ‘n faktuur uit te druk.  “My Klaskamer Profiel > Order > Print Order

Kan ek ‘n terugbetaling kry of hulpbronne omruil?

As gevolg van die aard van die hulpbronne word terugbetalings nie toegelaat nie. U as koper het alreeds die hulpbron afgelaai en dit kan nie “teruggegee word of omgeruil word nie. U, as koper, is self verantwoordelik om seker te maak dat u die regte hulpbron aankoop.

Wat van foute wat opgetel word?

Voordat u fotostate maak – kontroleer vir foute! Dit gebeur en dit is onmoontlik om ‘n foutlose produk te waarborg, want ek is net mens! Indien u foute optel, is u meer as welkom om my te kontak per epos om die fout te rapporteer.  Regstellings word so gou moontlik gemaak en die aangepaste weergawe word aan almal wat die betrokke hulpbron aangekoop het gestuur.

Produkte Kategorieë

My Inkopies

Het u die T&C gelees? Gebruik BESTELNOMMER as verwyssing en epos BVB om u bestelling te ontvang. Kyk ook vir epos in u "spam-folder". Dismiss